BMS 20S 50A PCB til LiFePO4 common port
BMS 20S 50A kan håndtere 50A ved 60V (3000W) i længere perioder og 90A (5400W) i meget korte perioder såsom opstart. BMS’en er ideel til højt ydeevne el-cykler
Denne BMS er en common port, hvilket betyder at opladning og afladning sker ved samme terminal på BMS’en. Dette gør at denne BMS er ideel til køretøjer med regenerering.
Brug denne enhed hvis du højst trækker 50A ved 60V (3000W) ud af batteripakken med peak på 90A eller under.
Funktioner
- Balance imellem alle serier – Alle serie forbindelser holdes ved samme spænding ved opladning og afladning, så cellerne ikke går i stykker.
- Opladning – Opladning bliver kontrolleret af BMS’en, hvis den rette spænding tilføres (73V for denne BMS). Maks 25A
- Common port – Afladning og opladning sker ved samme terminal, hvilket gør installationen nemmere. Det bliver også muligt at bruge regenerering på motorer med denne BMS
Sikkerhed
Alle vores BMS er udstyret med den bedste sikkerhed funktioner. Det inkluderer:
- Over-opladnings beskyttelse: – Det vil sige at batteripakken, som BMS’en er installeret på ikke kan blive overopladt, hvis den korrekte spænding bliver tilført. Hvis batteriet når maksimumspændingen stopper batteriet med opladningen
- Over-afladnings beskyttelse: – Det vil sige at batteripakken, som BMS’en er installeret på ikke kan blive overafladt under brug af batteriet, hvis dette sker slukker batterier.
- Over-current beskyttelse: – Det vil sige at batteripakken, som BMS’en er installeret på bliver slukket hvis for mange ampere forlader batteriet. (90A ±10A)
- Kortslutnings beskyttelse: – Det vil sige at batteripakken som BMS’en er installeret på kortslutter, vil batteriet slukke efter max 250µs.
Bemærk! uden temperatur sensor. Men med Tænd og Sluk ledninger
Detajler
Antal: 1
Til: LiFePO4
Mål: 124 * 65 * 16 mm
Modelnummer: DL-J10G-L10S030ATJ-MM00
Specifikationer/datablad: Kommer snart
Der medfølger balance ledninger til BMS’en.